Speltider VM, mellanrundan

Saturday,
24th January
16:30: Slovakia - South Korea
18:30: France - Sweden
20:30: Hungary - Croatia

Sunday,
25th January
16:30: Sweden - Hungary
18:30: South Korea - France
20:30: Croatia - Slovakia

Tuesday,
27th January
16:30: Hungary - South Korea
18:30: Slovakia - Sweden
20:30: France - Croatia

-------------

AS! Ser ni vad dethär betyder? :( Jag kommer missa typ hela första halvleken i SVERIGE - FRANKRIKE, eftersom jag står i kiosken till 18.45. Matchen jag verkligen verkligen sett fram emot.
Sen så missar jag HELA Sverige - Ungern eftersom jag är i Örebro o lirar då.
Förhoppningsvis hinner jag se nääästan hela Sverige - Slovakien, träningen börjar ju inte förrens 20.00 då..

Har man oflyt så har man..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback