Söndags "morgon"

Gomorron, elr gomiddag. Skitsamma, klockan är runt elva o jag har väl precis gått upp. Precis lagom tid. Vrf börjar inte skolan vid typ 12 o så börjar man me lunch?
Nehe, då sgr nån att då kommer man ju få gå längre på eftermiddan o bla blabla blabla, så de va la en dålg idé då.. Tyvärr.

Menmen. :) Idag vet jag inte vad som händer, Sofia drar ju då de blir la rätt lugnt. Hehe.Nevars, om nån kan komma med bättre förslag än o jaaa, kolla på tv. Hahahahahaha, nevars, de tänker jag inte göra hela dan, för det är booooring! Men gå ut kan man ju inte heller göra, då fryser man ju ihjäl istället.. :(  Haha, va känslig jag är. (a)

Aja, nu ska jag iaf käka frukost.

heidå
Kommentarer
Postat av: Mams

Du kan ju hjälpa din mamma med hästen och nötterna sen ju.

2009-01-04 @ 14:46:54
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback