*Rubriker är mycket svårt*

tjao (;
ingen aning om vad jag ska skriva ner just nu, menmen, när har jag det liksom. (a)
måndags var jag ju på platen o kolla runt lite. var väl, tjaaa sådär, kan inte påstå att jag riktigt tyckte stället var min grej. fast å andra sidan skulle de la funka där också anyar jag. :) efter det blev de o dra runt i motala city med nåra av flickorna, alltid lika trevligt!'
tisdagar innebär träning, i vanliga fall. men denhära dagen blev det snack i 'klubbis' (mobbat de låter :o) med teamet o sen iväg till sportis o kolla på herrmatch. kulkul! skolan var väl typ, små seg, men ändå ganska så askul :D efter skolan vart de ner te casa en sväng också.
onsdag, idag alltså, har det la inte hänt asmkt, elr jag har haft rätt så roligt i skolan måste jag säga, hehe. sen på eftermiddan en sväng på casa placet som förövrigt var rätt så dött, men helt ok ändå. har också pluggat lite SO & funderat på hur mkt jag vill förrändra i mitt rum. jag vill ha alla mina möbler vita, tack (a) . sen vill jag ha en massa mysiga ljus och ännu fler fluffiga kuddar (jag har bara 7 nu ju), det skulle vara mysigt.

imorrn blir det skola, idrott. i love! o så blire ju TFM mä , i inte love det lika mkt dårå. men hade faktiskt tänkt börja med värsting seriösa arbetet om kalla kriget, wish me luck!
sen sisodär 16.30 bär det av till norrköping för o förhoppningsvis få lira lite med tha a-lag mot norköping kvik. ska bli kul i vilket fall!

i helgen äre match @ home mot malmslätt med a-flick klockan 14.00, bara o va där då med andra ord (: finns inga större val, bara så att alla har det klart för sej. vi hade faktiskt tänkt att inkasera två nya fina poäng i jakten på seriesegern, som ärligt talat inte verkar ligga omöjligt långt bort! men än är det många matcher kvar och allt kan hända! bara att hålla tummarna för att allt går som planerat iaf. :)

nu ska jag sleepa serrni, ha de gött
så kanske vi hörs imorrn, erl nej, antagligen inte, kanske på freda elr nå sånt.

o sen, bara såndär viktig info som jag vet att alla bara älskar! eftersom jag är efterbliven så har det dröjs ända tills nu som jag skaffade gratis sms, så, ni vet va ni ska göra dåva? :D
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback