RMB steg 4, Vadstena

Kollat lite RMB matcher idag ju.
Lugi - Skånela måste jag nästan säga att det var en besvikelse. Hade hoppats mycket på välspelad fin handboll från 2 stora klubbar. Men njaa, jag hade önskat mer av Lugi där. :) Skånela var duktiga och kontrade mkt, vilket ledde till en ganska klar seger.
Vadstena fick på morgonen torsk av Skånela med ca 10 bollar.
Sen fick dom även stryk av Kungälv... Tyvärr.
Det jag såg så spelade Vadstena en bra handboll iaf!
Imorrn SKA jag gå upp vid 8, dra mej ner till hallen till 9 och kolla Vadstena - Lugi. :)
Nån mer som vill följa med?

Men det roligaste av allt. Vilket tryck på läktarna. Före Vadstenas match gick det runt några små killar och delade ut petflaskor med ärtor i, till att ha och skaka med. Fränt!

I höst hoppas jag verkligen att det blir "elit"satsning på a-flick-SM, skulle vara så himla roligt att ha något att träna och kämpa till mer än "bara" seriespelet. O sen försöka och ta sej så långt det bara går. Har väl hört lite rykten om att det ska bli en satsning med f 93 & 94.
Jag hoppas och längtar!
Kommentarer
Postat av: Nina

Jag håller tummarna för att det blir en sån satsning och att du är med!

2009-01-24 @ 22:23:50
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!

2009-01-24 @ 22:31:26
URL: http://hape.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback