Nyduschad & trött :)

Jag är tjurig!
Jag som är aspepp för match måste sett rejält deprimerad ut när jag på träningen idag fick höra att vi minsan inte alls ska spela nån match på sönd! Den är inställd för dom har dåligt med folk. Blä.

Tränaingen idag var rätt så... Ja utmattande.. Utelöp, sen styrketräning/fys första 30-40 minuterna. Sen näe vi är klara och alla bara nästan orkar le så sgr våran gulliga tränare bara.
-Jaha, då var vi klara med det, och ler
*alla pustar ut*
-Nu är det bara en sväng intervaller kvar så.

tack, vad gulligt av dej pontus.. ^^ Men det är ju iaf grymt skönt när de är över. :D

dessutom märkte jag att jag har värsta knölen i ryggen :O på vänster sida av ryggraden typ i svanken, där filéerna tydligen sitter.. haha shiiit, typ va vare nu igen trodde micke, antingen muskelknut elr senknut, kommer inte ihåg va han sa.. men borde va muskelknut dåva? Har man senor i ryggen? :$

Nu ska jag sova o ladda inför ännu en skoladag.

Men till sist. Jag vill hitta på nåt i helgen, ingen som har hemmamatch i något elr helt enkelt nån som vill hitta på nåt? (a) Skicka ett litet sms dårå. :D

heidå.
Kommentarer
Postat av: Mams

Tid hos naprapaten ordand !



Klart man har senor i ryggen Lisa, hur tror du annars att hela du skulle hänga ihop ;o)

2009-01-09 @ 10:55:05
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback