New style

Jao, har försökt styla om bloggen lite snyggt nu. :) (precis för att jag är ny stylad lite (A) )
Men eftersom jag inte har gjort nån ny header så tar de nog ett tag innan de blir helt klart.. Men är helt klart nöjd hitils. :) (Y) För er som nte ser nån skillnad ( blinda jävel ;) ) så har jag ju ändrat alla färger, menyn är nu på höger sida, lagt till bild i menyn, klocka & datom i menyn, och även fixat om lite allmänt bara. :)
Vet inte om bloggen kanske ska få fortsätta vara vit. Visst , det kanske ser lite tråkigt ut, men det är nog ganska lätt att piffa till med lite annorlunda färgsättning på text, länkar, borders runt inläggen & självklart en färgglad header. Vi får se när det blir. :)

pussdå
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback