John Bauer gymnasiet

Nu är jag trött, o då menar jag verkligen, astrött.
Gick upp vid halv 6 imorse, fixade, packade o käkade, sen ner te fyrkanten och ta bussen vid halv 7.
Sen väl på bussen var det ju chill, satt och glodde på nåt säkert jätteintressant o typ en timme o 10 min, innan vi var framme vid teknikringen.
Väl där fick vi vänta en halvtimme eller nåt på att vi skulle samlas.
Tränade 2,5 timmar med en 93 tjej till och resten 92 och 93 killar. Det var jätteroligt!
Sen dusch, fix och käk.
Efter det en lektion som handlade om kroppens muskler och hur man använder dom i tex. ett skott. Jätteintressant måste jag säga. :)
Fick bara positiva tankar av stället så kan ju säga att det lutar rejält åt att det blir Lkpg i höst! :) Ända problemet just nu är om det blir hälsa-idrott eller samhäll-idrott. Men det går ju och byta emellan om man inte blir nöjd.

Somsagt, kanondag på en kanonskola!

Nu ska jag ner o träna. Hoppas för min kropp & hjärnas skull att det inte blir fys.. =/

ciao!
Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Jag tror du kommer att trivas!

2009-01-27 @ 00:05:14
URL: http://katarinalw.blogg.se/
Postat av: Anna

Det syntes på dej att du hade trivts idag, tror det kan bli hur bra som helst med JB.

2009-01-27 @ 00:29:42
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa
Postat av: Lovisa

Håller mad dig Lisa det var verkligen en kanondag på en kanonskola jag kommer nog också hamna i Linköping till hösten;)

2009-01-27 @ 20:41:42

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback