jag-hatar-rubriker :)<3

skaplig slappisdag i skolan idag, så otroligt skönt. information, bild, matte, lunch & så idrott.
asså idrott det är verkligen det absolut bästa ämnet, jag bara älskar't! idag blev de volleyboll och kalla mej kung på servar (stavning?), elr hur ;) haha, vårat lag var iaf grymt bäst och vi borde ha spöat alla andra, så äre.

sen åkte jag en sväng te motala med mor min o inhandlade lite smått, sånnadär sköna tighta svarta "shorts" o ha under matchshortsen, o så en brun fin quicksilverväska på 50%, rena fyndet.

igår vart de ju o dra till norrköping och ev få spela lite. förvånande så fick jag inte spela lite, jag fick liksom spela väldigt mkt ;o det gick bra tyckte jag så det var kul! lyckades faktiskt göra 2 mål, o sen ett irriterande jävla ribbskott, sånt kan jag verkligen störa ihjäl mej på :O

på söndag blir det ju som jag skrivit tidigare östgötaderby  mot malmslätt klockan 14.00 med a-flick
o så tror jag det blir match med damerna mot torshälla 16.00

be there :)

ciao.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback