I'm not gonna stop until the day I'm standing on top of the world

Okej, kalla med nördig. Men jaa, jag lyssnar faktiskt på Jill Johnson, så då var det sagt. Inget mer med det, eller hur. :) Fast det är faktiskt bara "top of the world" jag lyssnar på. Den är skön!

Dagen har, som jag sa igår tillbringats i tha sporthall. Slappt som vanligt, men ganska så tråkiga matcher, sega o jaa händelselösa elr hur man sgr. RP kom inte alls med sitt 93 lag, och i o med det så var den matchen "tråkig" på förhand. :)

Aja, imorrn blire iaf motala redan halv 8, har tid hos naprapaten då. Ska bli skönt, men är också rätt orolig för att han kommer ha sönder mej elr nåt.. o.O Menmen. (;
Efter det blir det mer Motala för ska nämnligen va med på platen hela dan. Sam-språk tror jag. Ska bli kul o se hur det går till på Platen. :) Vet ju inte ens vart skolan ligger så det börjar ju bra (A)

Hahaha :)

puss
Kommentarer
Postat av: Mams

Du gick inte sönder. Hoppas ryggen känns bättre nu.

2009-01-12 @ 08:58:30
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback