Gamla minnen

Shit, har ju Körslaget på i rummet brevid. O snacka om flashbacks man får när man hör Genom eld och Vatten av Sarek. Den kommer jag ihåg att jag verkligen älskade det året den var med i melodifestivalen. Så mkt att jag övertalade min bästis att ställa upp med den i skolans småstjärnorna även fast hon mer elr mindre inte alls gillade låten. (a) Heheh... Jag var ond redan på den tiden. x)

Men jag ljuger om jag säger att jag tkr den är dålig. (a) Den är faktiskt rätt skön fortfarande...

 
Kommentarer
Postat av: din bästa alexandra

hahahahaha åh herregud, fan vad dåliga vi var då(A)jag höll ju på att dö av nervositet innan. men ah, kul vare! :D

2009-02-05 @ 17:21:11
URL: http://aalixandra.blogspot.com/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback