Bundesleague

" Vi började snacka om Lövgrens avslutningsmatch i Kiel istället. I augusti blir det antagligen. Se till att vara i Kiel då.Det är verkligen sista festen med antagligen den bästa svenska spelaren genom tiderna. "
från Johan Petterssons VM blogg.

Ge mej en biljett nån? :) Så sjukt häftigt o åka på Bundesleaguematch! Jag vill, jag vill, jag vill ! Fatta vilket tryck det antagligen kommer att va, jag kommer inte direkt ihåg att jag har sett Lövgren spela (även fast jag vet att jag har det) så det vore coolt! O sen inte minst, få se kungen, Nikola Karabatic! :D
Kommentarer
Postat av: Lovisa

stämmer bra Lisa karabatic är kung:D

2009-01-23 @ 19:09:34

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback