Den obeskrivliga känslan.

Åh, nu är jag tebaka te datorn..

O jag vet inte hur jag ska beskriva känslan jag har i kroppen nu. Har precis sett på en verkligen underbar film. "Miracle", hockeyfilmen om när ett gäng utplockade killar från USA, år 1980 vinner OS-guld i Lake Placid och i semin spöar Sovjet, världens bästa lag. Jag vet inte hur det är, men jag tror att man måste vara rejält insnöad på sport för o verkligen förstå den glädjen som hela laget utstrålar efter vinsten över Sovjet. Det kanske bara är jag, men man kan inte annat än att sitta där med rysningar i hela kroppen och tårar i ögon och inse hur underbar sport kan vara!
Känslan av att vinna en jämn viktig match är så stor, så stor, helt otroligt och beskriva. Även fast jag inte har spelat en ändå viktig match om man jämnför med OS så har jag iallafall spelat matcher, och det är alltid matchen man är mitt uppe i som är den allra viktigaste i hela världen, just då i det ögonblicket finns det inget som är viktigare! Finns bara ett ord, mäktigt!

                                                                                             He never saw it.
                                                                                                    He lived it.


Kommentarer
Postat av: calle lenerrrrrrrrrrrrrrrr

sjukt bra film :D

2009-01-07 @ 21:56:37

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback