Måndag

Rätt så skön dag idag måste jag säga. Har varit lagom mycket att göra o så. Fast jag har varit rätt seg hela dan iof. Det har ju resulteret i att min humor är på vääääldigt låg nivå, tahaha. (a) Fast inte så mkt sämre än vanligt förstås.
Men största delen av dagen har nog faktiskt gått till att irritera ihjäl mej över mitt hår. Det är rakt, för lent, mjukt, glansigt och platt. Allmänt oformligt med andra ord.. ^^ Så ja, vad syster min än säger så tänker jag snart ha håret uppsatt, jämt!

Har dessutom kommit på mitt nya yrke. (: Jag tror att det skulle vara roligt att vara sportkommentator! Men å andra sidan tror jag inte att jag skulle bli så speciellt anlitad. Så hatisk som jag är så. (a) Kanske borde jag bli kritiker ist. :) Typ som Wikegård, fast mest handboll då.

Ao, men nu ska jag fortsätta klura på mitt nästa TFM arbete. (som förövrigt kommer bli mitt första, om jag nu gör klart det) o efter det ska jag.. Jaa, gissa? Ner o kasta boll såklart. (Y) Ska ju försöka kämpa mej till plats i 3 matcher den här veckan. Wish me luck för tusan.

ciao :)
Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Lyckospark!

2009-02-02 @ 18:51:05
URL: http://katarinalw.blogg.se/
Postat av: Mams

TRE ?? matcher ??

2009-02-02 @ 20:17:07
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa
Postat av: morris

Du kan bli en lysande sportjournalist.

2009-02-02 @ 21:34:49

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback