Lägesrapport

Ännu ett efterlängtat inlägg, elr hur. ^^ Men alltså, tänkte lite på härom dagen varför jag egentligen bloggar. O jaa, varför? Anatar att det är eftersom att jag tycker det är kul att skriva. *ding* där gick det just upp en glödlampa över huvudet på miss Holmström. Smart jävla idiot. (:
Men heey, jag kommer aldrig kunna tjäna några pengar på min blogg ändå, ja menar att hur ska jag få lika många besökare och reklamerbjudande som Blondinbella & Kenza mfl. Hur realistiskt är det? O skulle jag ens vilja ha det så? Pengarna, jo visst, tack. Men alltid bli igenkänd, alltid vara bevakad, alltid med pressen om att nu måste jag skriva nya inlägg, hitta på något att skriva om, se till att inte tappa läsare. Ni fattar grejen. Njaa, jag tror inte jag vill det. Så jag nöjer mej nog ganska bra med min en gång i veckan/varanann dag/flera gånger om dagen/en gång i månaden - bloggen. (Y)
Tummen upp för mej!

Ska dessutom snart ner på andra gången i ledarskapskursen. Intressant faktiskt. :) Tror vi skulle snacka psykologi idag, det kan nog bli väldigt intressant.

Förövrigt sitter jag av tid i skolan & o så tränar jag lite då o då, allt är somvanligt med andra ord.


ciao.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback