Skandalen

Naturkunskap. Svårt som fan, det är det enda jag har att säga.. Gör det bästa av situationen med Pitbull, Finlay, Darius, Mattiaz, Major Lazer, Melissa Horn och Britney i spotifylistan. Går det bättre då? Inte det minsta, men det blir bara lite mindre outhärdligt.
I eftermiddag är det idrott och jag är så fett opepp. Vill bara gå och lägga mig, typ. Riktigt tröt och seg. Alexandra ville att jag skulle följa med henne in till stan sen. Får se, jag har två idiotfeta väskor att släpa på. Tanken känns inte likande dirr. Inte heller den tanken på att köpa julklappar. Helt seriöst så ekar det i min plånbok, om man bortser från en massa kvitton och en del euro som ligger och skramlar. Intressant, ohja. Viktigt, så in i helvete.

Dagens låttips: Mattiaz - Skandalen
Måste ses och höras.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback