Si vous saviez

Egentligen hade jag tänkt att en gång för alla berätta om vad jag tycker om alla jävla fjortisars & wannabemodebloggares bloggar.. Men känner att jag tyvärr inte har tid för det nu, eller, varför bryr jag mig ens? Jag blir bara irriterad. Eller rättare sagt så är jag irriterad. Ospecificerat på vad, men något skit är det allt. Något som ligger och lurar i vassen så att säga. Men ja, skulle jag skriva precis vad jag tyckte och tänkte just nu så skulle nog världen ändra uppfattning om mig. Hej emokid.

Men nu ska jag ner och shake:a ass med mina lagkompisar, eller rättaresagt så ska jag kolla när dom gör det. Jag kommer banga.
Kommentarer
Postat av: Alex (#21)

Sv: Nejmen vad söt du är!! TACK :D

Såg att ni möter Göksten imorn, lycka till! Jag hejar på er, vore kul om ni kunde slå dem. Lycka till i alla matcher för övrigt. :)

Ha det så ses vi!

Kramkram

2009-12-02 @ 21:34:28
URL: http://alltomalexandra.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback