Gymnasiestart

Alltså jaa!
Idag har jag då gått första dagen på gymnasiet, hur moget låter inte det bara! Samhäll/idrott - handboll på John Bauergymnasiet för dom stackarna som har missat det.
Dagen började kl 09.00 med total förvirring. Eller inte då kanske, men 20 min innan, det var nämnligen då man fick se sina klasser. En klass med bara fotbollspelare, en med hockeyspelare, ryttare, friidrottare och golfare & sen min klass med handbollspelarna, innebandyspelare och så några fotbolsspelare. Min klass verka vettig iaf. Allt skönt det. Vi är 8 tjejer och 22 killar, men nästan lika bra det, skulle aldrig vilja gå typ frisör. 30 tjejer i en klass, usch vad mycket skitsnack..

Ne men sen iallafall så satt vi lite i grupper och snackade, käkade, fick ut våra datorer, snacka lite till och sen fick vi börja med ett "projekt" vid namn Drömyrket. Så jag har faktiskt varit duktig och ringt till en sportjournalist idag. Det roliga var att när jag efter själva intervjun tackade för att han tog sej tid, så säger han. Vart är du ifrån, för jag känner igen ditt namn! Haha jaa du har spelat handboll mot mej svarade jag då. Ja men jaha då vet jag ju vem du är. Hihi alltid kul :)
Jag har ju faktiskt varit omnämnd i hans sportblogg en gång, typ den 1 april ;)
Klicka här!

Nu ska jag dra ner och träna två timmar. Ha det fint!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback