Ett rekordinlägg.

Skapligt längesen jag bloggade seriöst.
Kanske skulle ta upp det igen, men i och för sej äre nog dumt att hoppas på för mycket här va. Känns som att jag ändå bloggar ganska så tråkigt om jag ändå inte kommer på något att skriva om. Logiskt? En aning kanske.

Dagen har iallafall tillbringats i huvudstaden. Shopping stod på schemat och hur sugen var jag på det på en skala? Kanske 1 av 10. Jaa, vi gled mestadels av tiden runt på Drottninggatan som värsta schteeeek och fick väl inte så överdrivet mycket uträttat. Nån affär här och där bara. Sen så mötte vi upp nåra fler och drog till Kungshallen och käkade. Där hittade vi pommer och nåt grillspett. Helt okej-gott, var väl inte så överdrivet sugen på pommes egentligen, men vad gör man inte för att kunna få maten fort. Efter det lämnade vi vårat lunchsällskap med deras nyinköpta jordgubbar och tog en rask promenad till Kungsgatan 15 (Lush för alla som inte fattar). Gled runt ett tag till på Drottninggatan innan vi drog oss mot Gamla stan där vi tillbringade ca 15 minuter av våran dag. 15 tråkiga men oj så goda minuter. Där sprang vi nämnligen på en Ben&Jerry affär, självklart var vi tvungna att gå in där, bara för att. Sen att vi köpte glass hörde ju liksom till. Sen att jag personligen tycker att 25 spänn för en kula glass är jäääävligt mycket, även för Cookie Dough. Men jao, gott var det iallafall.
Efter mycket om och men så fick jag med mej en halvtråkig med väldigt fin t-shirt från H&M och den underbara parfymburken American Cream från Lush hem.

Donken på vägen hem, vilket jag inte heller var sugen på. Men som tur var hade jag ju varit förutseende nog att, på morgon när vi beställde maten, beställa en sallad. Hade jag istället tagit min standard meny McFeast så hade jag antagligen inte fått i mej direkt mycket ändå.

Det absolut sjukaste idag är att jag har lyckats skriva ett helt blogg inlägg utan att använda en ända smiley. Det måste som rubriken lyder vara någon form av rekord för min del. Shit alltså!
Men nu ska Lisen nog ta att krypa ner i sängen för en powernap på förhoppningsvis ganska så jättelång tid.
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Låter somen ganska okej dag i Stockholm tycker jag...speciellt glassen!

2009-04-19 @ 13:39:40
URL: http://katarinalw.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmmmmm, DEN parfymen alltså, heeeeelt underbar

2009-04-21 @ 16:06:41
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback