Totalt meningslöst

Jahaja, hemma från en weekendresa i London då. Måste ju börja med att säga att den blev så mkt bätte än vad jag trodde. Fast iof, det kunde kanske inte heller blivit sämre än jag trodde ändå. Okej då, så illa var det inte, jag överdriver, som vanligt. Haha.
Vet inte riktigt vd jag ska skriva om det hela, för om jag väl börjar med för mkt detaljer kommer jag ju aldrig kunna begränsa mej. O skriver jag inga detaljer så är det lite väl boring för att nån ska vilja läsa skiten. Menmen. Kan ju säga att Starbucks är en av mitt livs bätte upptäckter. Riktigt mysigt ställe, Lisa är lite in love om man säger så.
Strawberry&cream, dödligt gott. O så caffe latte, en stor fet chokladtårtabit, choklad, tuggummi. Eller ae, inte allt på en gång, men ni fattar ju grejen.


Nu ska jag iallafall snart iväg och träna. Det är så skönt att säsongen äntligen är igång. Man fattar inte att man till o med kan sakna fysen förrens man har viloperiod. Det är en ganska så jobbig tid faktiskt. Man är antingen sjukt slö eller helt galet rastlös, o inget av dom alternativen är speciellt trevliga. Fast iochförsej är det ganska kul att vara totalt rastlös och extremt flamsig utöver det. Det är då som jag irriterat folket allra mest och har så himla kul åt det!
Jag föredrar att träna 3 ggr i veckan o sen 1-2 matcher på helgen. Visst man blir jävligt sliten och ganska strött på det efter ett tag/3-4 månader. Men det är det värt, för sen när man har vilat 1-2 vecka är man så otroligt träningssugen igen att man inte vet vart man ska ta vägen.
Den som uppfann världensbästa sport borde fått nobellpris, minst.

pussen :*
Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Tror du är träningsberoende...finns säkert avgiftning för det också..:)

2009-04-28 @ 19:41:06
URL: http://katarinalw.blogg.se/
Postat av: Anna

Mm, det märks på ditt humör att du gillar träningsperioderna bättre än vilan ;o)

2009-04-29 @ 12:52:59
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback