Handboll

Hur länge har du spelat handboll?
10 i  höst :)

Har du blivit utsedd till matchens lirare?
Jao, USM både som b-flick & a-flick (Y)

Har du gjort mål någongång?
Ja som tur är.

Har du svurit mot domaren någongång?
 Ehehe, händer oftare än vad det borde (a)

Har du fått gult kort?
OM jag har.

Har du fått rött kort?
Jaa..

Har du skjutit straff?
Ganska många faktiskt.

Vad skulle du ha gjort utan handbollen?
Förmodligen haft jävligt tråkigt på vintern.

Brinner du för handbollen?
Annars skulle jag inte spela :D

Är handbollen viktig för dig?
Aah<3

Har du fått 2 min eller mer på en match?
Många matcher.

Har du spelat 4 på plan?
Japp.

Klister/Utan?
Det är inte handboll utan klister :D

Match/träning?
Båda :D

Dubbelstuds/steg, vad är vanligast för dig?
Inget av dom faktiskt. :) Övertramp är vanligare.

Är det viktigt att alla i laget är vänner?
Väldigt!

Är du ego?
Tycker jag inte.

Har du varit i något annat land och spelat, isåfall vart och med vilket lag?
Naaae.

Passa/Skjuta?
Båda.

Ribba/stolpe?
Hatar't , fast hellre jävligt hårt i stolpen än löst i mål elr hur äre nu.. ^^

Tillsist, älskar du handbollen mer än allt annat?
Bland det bästa som finns.
Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Hmm..önskar att jag fick se en match med dej någon gång...får väl ta mej ik ragen och komma!

2009-04-05 @ 20:05:09
URL: http://katarinalw.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback