Usch, förlåt vännen
Hm hm hm... Ja tror inte att jag och min blogg kommer så bra överens. :/ Inte det att vi inte förstår oss på varandra, utan mer det att... Jag tar mej aldrig tid att umgås med honom ( joooo, det är en han! min blogg är en kille! en kille som älskar rosa, lite gay, men so what, jag kanske vill ha en gaykompis )
Vet inte vad felet är egentligen, för jag sitter ju vid datorn o så.. (a) Hahaha, kanske lite för mkt i mellan åt till & med. Men inte bloggar jag för det, nej då.. :( Beror nog mest på att jag inte kommer på något att skriva om.
O ja har en känsla av att jag inte får fler besökare av att skriva om vad har gjort i skolan om dagarna. O.o Har jag rätt? Yeah right. Jag misstänkte det..

Så vad skriver man då om för o få fler besökare, jo mode verkar ju vara det stora. Men varken kan ngt om mode eller är direkt intresserad av o lära mej. (a) Det som är snyggt och som jag tror jag kommer trivas i o använda, det köper jag. Så är det liksom. Sen om det är modernt eller inte, det känns som det är av mindre betydelse, faktiskt. Sen så kan jag ju ioförsej inte säga att jag är helt ointresserad, för snygga kläder, det vill väl alla ha, inte sant?

Så, jag ska börja med en ytlig skönhetsblogg. En blogg om det senaste modet, dom snyggaste modellerna, det nyaste sminket o såklart, får ju inte missa det viktigaste. DAGENS OUTFIT bilderna, varje dag fota kläderna, skriva var dom är köpta och hur mycket dom kostade. Det är min nya grej, min blogg ska få gå i extreme makeover för o klara det. O det blir jättebra.

Skulle inte tro det.

Min fina, bästa, underbara, söta blogg (som är en kille!!!) är en blogg om..... bara mej.


Ha de bra.

puss.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback