Bääääääääd ^^

Usch jag känner mej dåligt.
Jag är verkligen dålig.
Jaha,
på vadå då.
Jo.
Blogga.

Liksom.. Egentligen är det ingen mening o blogga när det typ är 2 som läser den. Men det är väl inte därför jag gör det heller. Egentligen. Jag tror nog faktiskt jag bloggar för ja gillar att skriva. Orginellt?! Nejva, men det är ju därför det är så lätt att skaffa blogg, att skriva i blogg och att besöka bloggar. Intresset ligger ju i betraktarens ögon. O mitt intresse råkar juvara just o skriva. Tack (F) till den som kom på bloggen. En stor puss förtjänar du!

Sitter just nu o pluggar franska fraser.. Går väl lite sådär. Men har bestämt mej för att jag SKA lära mej franska flytande, så det så. Ser gärna att jag får byta ut 2 h engelska i veckan till 2 h extra franska om man sgr så. :P

Spelades också USM i Linköping i helgen. Gick väl lite sådär det också. Vann en av fyra. Men vi spelade ju bra mot gruppsegrarna, Gustavsberg som var rätt så duktiga, iaf. :)
Vi är vidare till steg 2 8-9 november, o sen finns det bara steg 3 för oss. Det hoppas jag att ALLA är inställda på.
Blev väl bara 6 mål i helgen.. På 4 matcher. Inte sådära jättebra de heller... Men fick la ca 7-8 straffar med mej för riv o slit i mina stackars armar. XD Inte för jag fick slå ngn av dom själv, men ändå.. :P

Nu ska jag ner te la city o inhandla ngt o käka till mitt älsklings program som har säsongspremiär ikväll.

BONDE SÖKER FRU 2008.

puss.
Kommentarer
Postat av: Morris

Jag är en av de två som läser din blogg.

2008-10-08 @ 19:26:17
Postat av: Mams

Då är väl jag den andra då ;=)


Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback