X-mas...

Vet ni ;O :D Det är faktiskt inte sååå långt kvar till jul nu. Typ typ.. Tyyyp 41 dagar! De var mindre än ja trodde till o me. :)
Jag längtar faktiskt jättemycket till den 1 adevent / december. O dit är det 17 dagar kvar. ;) Jag vill plocka fram julgrejer.
Jag vill julpynta mitt rum och jag vill tända en massa ljus, äta Ben&Jerry, dricka te o kolla på film elr nåt, men det är tråkigt o göra själv! Verkligen ingen som är på? :) Snälla? (a) Send me a sms isåfall. Mitt nummer finns på eniro.se ;D


O bara för att jag ska längta lite mindre (elr ännu mer :O) till jul så kommer här en del av lisas önskelista 08. ;D

Ingen ordning!
- Nokia 5220, helst en röd. :)
- Assnygg Adidasväska
- Parfym, Naomi Campbell Cat Deluxe at Night, så heter den. Hade den förrut o jag skulle gärna ha den igen. ;)
- Björn Borg trosor. Väldigt sköna o grymt snygga. :D

Den som vill ge mej ngt av detdär ska få en puss, det lovar jag. xD :*

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback