SM handbollen

USM A-flick steg 2 grupp 7 avgjordes ju i Vadstena i helgen. Det var så jävla jämnt att man blir sur. :(

Vi vann mot Ljungsbro 18-16 (tror jag?) och Anderstorp med 14-6, spelade 15-15 mot Bolton o vi går ändå inte vidare. Dessutom ledde vi mot Bolton med som mest 4 mål (11-7) o vi klarade inte o hålla det! Hade vi bara haft lite mer is i magen hade vi fixat oss till steg 3!!! Fyfan vad det är irriterande att tänka på.
Men men, life goes on och det är SM nästa år igen. Nu blir det ju full fokus på serien som vi förövrigt ska vinna iår har jag bestämt!




Men nu ska jag ju somsagt snart ner till mitt andra hem igen så. 

Slänger in nåra vackra bilder också.



Hela laget uppställt för prestentation. :D




Laget <3
Rudbratt saknas på bilden.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback