SM handboll i Whatstone :)

Nedräkningen kan börja tills lördag :D, alltså om mindre än 3 dagar så börjar SMet i Whatstones sporthall. :) Det ska bli nice. Hoppas bara att det går lite bättre för mej, har gått förjävla dåligt på nåra träningar + träningsmatch nu... Hoppas jag inte håller på o bli sjuk eller nå sånt, men det får vi ju inte hoppas. Kanske är jag bara opepp & trött. xD (tyyyyp)

Men men, alla som har taskig fritid kan ju pallra sej ner te sporthallen på lörda o söndag o heja fram vårt stolta VHF till förhoppningsvis en gruppseger och vidare till steg tre *hoppashoppashoppas* Det skulle vara så otroligt kul o gå vidare, o jag är säker på att vi kan, vi ska bara visa det också. ;)

Imorrn blire halvslappdag med bara roliga ämnen tror jag, vi har ju faktiskt bara engelska i 25 min o kollar på kass film, omen det är är väääärt o slippa 35 min iaf! :D För på resten av engelska tiden ska vi på föreläsning med Hedvig Lindahl och nån annan LFC spelare, kommer inte ihåg vem. (a) Rubriken på föreläsningen var "insperation" . Ska bli intressant. :)

Nu ska jag snart kolla på mitt älskade
BONDE SÖKER FRU <3
me love.
Kommentarer
Postat av: Matilda

Okej vad kul ;)



Svar:Jaha okej ;)

Jomen det var den jag hade laddat upp - fast det tog ett dygn innan den visades :S haha tack! ;D

2008-11-05 @ 20:26:11
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback