Riktigt riktigt jobbigt. ;)

Jag borde sova nu. Verkligen, o jag skulle kunna somna nu också, ohja ja ja ja!
Men problemat är att jag orkar inte ta dom max 10 stegen som ja måste göra för att bli sovaklar. = stänga dörren te toan, stänga dörren ut till vardasrummet, släcka lampan, skruva ner volymen på radion o sen sista klivet ner under mitt varma mysiga täcke.

Aja, om 5 min kommer ja ta dom otroligt jobbiga kliven, kanske. (a)

Träningen idag gick verkligen skitdåligt, som det förövrigt gjort dom senaste veckorna. Jag hatar verkligen när det inte går bra, o när jag inte fattar varför heller.. :/ Eller är jag helt enkelt inte bättre än såhär. Kan va så.
Men jag vägrar tro det bara!
Bläääääääääääääääääääääääääääääää.

Skulle behöva en rejält bra överaskning nu. Vet dock inte vad det skulle vara..
Typ en fet godispåse, nej förresten, det är typ det minsta jag är sugen på.. Så big no no på det.

Menmen, imorrn blir det förhoppningsvis kinamat med flickorna. Det blir kul och brukar alltid sluta med att en viss person muntrar upp en, hur jävla förbannad man än var innan. Hmm, känn dej träffad, för ja är ganska säker på att du vet vem du är! <3 Fast å andra sidan läser du nog inte min blogg. ;D
Smart idiot. :)

nu ska jag ta dom där jobbiga kliven,
puss&gonatt
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback