Jag ska snatta godis nu :')

Tjo igen, efter käk & Bonde söker fru. :)

Bilddagboken ser just nu allmänt failed ut bara så ni vet. :S Dessutom beter den sej inte som vanligt direkt...

O förresten funderar jag på om jag inte ska göra en ny layout.. Känns som att det vore dags för det snart kanske. Haft den nuvarande ganska så länge, och den passar varken på hösten eller vintern, egentligen.. :P
Får väl se om ja kladdar ihop nåt snart. Så var det sist, satt o satte ihop en massa plottriga grejer i vips så hade man en banner... Mystiskt dedär. Vava xD

O så ni vet så har SEX STYCKEN unika besökt min blogg idag. :O Förstår ni det ?! :O En ökningmed typ 300% mot i vanliga fall.
Tack (F) :') Hade då fler lämnat en liten kommehtar så hade det ju varit ännu bättre men men, man kan inte begära too much liksom. ;P

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Troligen gå ut i tvrummet o snatta nåra godisar från Sofia o pappa. Sen kanske jag ska säga några väl valda ord till bilddagboken, o sen kanske jag ska... sova? :P Tror inte ja orkar börja med ny header idag, möjligen tänka lite o teckna på det. Eventuellt eventuellt. :)

puss på er, o gonatt :)

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback