Carina Berg är kuuuuuuung! (drottning*) ;)

Jag har bästa idén. Carina Berg ska börja göra talkshow! För om någon mer än jag lyssnar på Äntligen helg med Breitholst (stavn? :S) & Berg så förstår ni vad jag menar. Hon är ju så rolig!
Eller så skulle hon va med i parlamentet, jaa, det är ju en ännu bättre idé.

Just nu sitter dom o proppar in "tior" i Daniels mun. Han ville inte ha tior så de fick bli nå lakritsgodis som var lika stora. Han klarade 69 st, o han kansk fortfarande snacka. :O Säga bara HA HA HA! Det skulle jag gärna sett i Carina Bergs talkshow.

O så förrut sa hon ngt som iaf jag garva åt, yes jag har typ särhumor men ändå. (a)

Daniel: Aa, o så är det ju val snart då...
Carina: Jaa, den som har missat det räcker upp en hand.
Daniel: Neej, inge händer alls....
Carina: Nae, fast vi ser ju inte heller våra lyssnare.

Fan va kul (a)

Carina tar över efter Björn!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, o nu sitter Daniel fortfarande med 69 godisar i munnen, kläcker Carina ur sig:
Du, jag ville inte säga det där innan, men dom där ska vara jätte laxerande, det står tillomed varning på påsen. (a)


puss&kram.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback