Bloggarn!

Tjoho! Lisa aka bloggarn skulle man kunna säga. Haha, elr hur. (; Jag är jätteaktiv! Vad det gäller att tänka på o blogga, men sen från tanke till handling, där, däääääär är det långt ska ni veta! Iaf om man heter Lisa Birgitta Holmström (& nej jag gillar inte mitt andra namn sådär asmkt (; ) Menmen, sån är jag o så äre bara.

Vet inte vad jag har fjort sen sist, en jävla massa skulle jag kunna tänka mej, med tanke på att det väl är en månad (?!) sen senast.
Det har ju varit Lucia o drygt 30 föreställnmingar med det. Kul o så, men på slutet så sjukt tungt! Det om ngt tar på krafterna, man står still 20 min med ett ljus i handen ska komma ihåg låtarna (okej, det är lätt) och sen också hålla koll på ens "grannar" så dom är ok. Hände ju två ggr på samma ställe att först, min ena kollega tuppade av mitt under sången, o sen en trappa ner så fattade våran lucias blonda lockar eld. Scary.. Men å andra sidan löste det ju sig till det bästa. Som tur var!
Luciat i skolan var annars det värsta jag har varit med om i år. Fy fan är det ända jag kan säga. Tror nog aldrig att jag varit så otroligt nervös! Skakade som bara den bakom scenen, o gå in sen. OMG, försöka gå lite graciöst o fint, 5 st tärnor inför en fullsatt aula. Det är inget jag gör om kan jag säga. :)

Men vad har jag egentligen gjort mer i december, försöker komma på det vettiga. Elr vettiga o vettiga, men det man kommer o tänka på...
Spöade ÖSK, spöade Strängnäs rejält, lucia, lucia lucia o så lite lucia, handlade julklappar, kollade en otrooooooligt underhållande hockey dm semi (haha lol), handlade mer julklappar, var små sjuk, hade en väldigt rolig hes röst i typ 4-5 dar xD & sen tillsist. Firade jul. Hehehe.
Vart en bra jul :) Jag fick faktiskt 3 av 4 saker jag hade satt in på dendär bilden längre ner. Ny mobil, parfymen o Björn Borg trosor, sen presentkort kläder o annat smått o gott. :)

& idag har det varit träningsläger.. Imorrn också iof. :) Riktigt bara skärpa och inställning på träningarna tjejer. Kanon! Speciellt matchen på slutet, då var det fight och kämpaglöd. Ingen-kör-över-oss-inte tänket.
Hoppas morgondagen blir lika bra. :)

Nu ska jag nog göra nå annat. Håll tummarna för ny layout o fler inlägg. Hehe,

puss
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback