Dagens hjälte ^^,

Idag vart det en tripp te Linköping. Jag handlade för exakt 199,50 kronor. Men snäll som jag är så avrundade jag uppåt och skänkte 50 öre till rädda barnen. Jag känner mej som dagens hjälte, verkligen!
Det jag slog till på var ett par jeans med 50% rabatt på Bik Bok. Sjätte paret jag provade, i tredje affären. Mm, mkt viktigt... ^^

I söndags vare andra dagen på damlagets träningsläger. Humorn i det hela var att det var så otroligt många damspelare där som 3! Dessutom var allihop halvskadade, Helena i foten (?), o så Cissi & Alex S i varsin axel.
Men det var roligt ändå. :)

Sen igår gjorde jag väl inte alltför mkt direkt. Jo, jag tillverkade ju headern, men resten av dagen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde. Hehehe.  Me andra ord inge vettigt alls.

Imorrn blir det hem te Alex N med Kajsa och fira nyår. Ska laga mat o allmänt mys, så det blir mkt trevligt. :D

Ha det bra, och gott nytt år! :)
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback