Mitt nystädade rum :D

Look-a-like halsduk va ;D
Click to zoom in on Manchester United Premier League Champions 2007/08 Jacquard Scarf - Black


Såhär snyggig blev den över min säng tsm med Ronaldo himself. ;)
Vet inte om det blev sådär asbra, så vi får se om den flyttas. :)

Har städat klart mitt rum idag, fett bra är jag. :D Damsugit o rensat ut det sista, ska bara gå ut med skräpet till sopptunnan, men det regnar ju nu så ja väntar nog lite. (a)

Mitt skrivbord + nya prishyllan vart såhär snyggt, fast det är faktiskt finare i verkligheten, promise.



Så just nu sitter jag o slappar, lyssnar på Mix Megapol webradio o ska snart byta om te träningskläder. Sen blir det ett svettigt trevligt träningspass in tha sporthall.
Har bara lite träningsvärk i magen o andningsmusklerna idag så. ^^, Kan la sätta lite på att det blir mkt löpning idag... Precis vad man behöver. Hahahahahaha. ^^

Pussar!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback