4 minutes med tha new banner

Hallå hallå i sommarvärmen ;D (öhm typ lol)

Nevars, men ja fixade en ny banner till bloggen igårkväll o funderar nog på att byta till denhär nu. Gillar faktiskt nya layouten även fast den är rosa, nackdelen är att ganska många andra bloggare har rosa bloggar.. Men men, sånt får man ta. Inte många andra som har kossa på bannern iaf. ;) Tkr nog denhär bloggen är lite roligare än Bloggagratisbloggen (även fast jag gillar den med) för att man kan ändra grejerna mer fritt med koder o sånt här. :)
Bilderna från vänster:

Jag och 500 Mini-Märta, min gulliga lilla jerseykorsning.
Jag som liten och mitt marsvin Tessan som tyvär inte finns längre.. :(
Jag förra sommaren/våren ute på gräset i trädgården.

Dagen idag har tillbringats med Vickan & Linnea i Vätterviken. Fint väder o varmt i vattnet. IPodlurar i öronen o lyssnade på "Livstid" av Liza Marklund. Helt ok, även fast jag hatar o sola, sjukt långtråkigt.... ;)
Men när Linnea o ja skulle köpa lite käk så såg jag coolaste "gubben" idag iaf. :D Han hade ett Manchester United märke tatuerat på axeln, den där lilla Red Devilen under. Snyggt snyggt. :D

puss :*



Bara för att jag är så gullig får ni lite bra musik också. Gillade inte låten för ett tag sen när jag först hörde den, men nu är den bra, o Madonna är cool. (Y) Hahaha, början är skönast. ^^



4 minutes - Maddona featuring Justing Timberlake & Timbaland
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback