Man Utd ;)

Click to zoom in on Manchester United Premier League Champions 2007/08 Jacquard Scarf - Black
En sånhär snyggig halsduk införskaffades på Skänninge marke igår. :) Tänkte inte köpa den först, men ångrade mej sedan o gick tillbaka o köpte. O det blev ju bra, den ska hängas upp på min vägg bredvid C. Ronaldo postern skulle jag tro.  O på tal om mitt rum så har jag faktiskt kommit en bit på ordninggörandet. Nästan klar med städningen, bara kanske 15 - 20 grejer på golvet kvar o sen damsuga, sen, klart (Y)

När jag plockade lite idag så lyssnade jag på en intervju på P3 med "Blondinbella". Det som nog förvånar mej mest är att hon är inte alls så puckad som jag trodde. Frågan är om hon inte bara är en helt venlig tjej med klara mål om vad hon vill göra. Jag skulle faktiskt tro det. Visst i bloggen verkar hon ju skapligt trög, o hon använder päls, vilket jag tycker är rätt äckligt. Men jaa. Hon är nog som hon själv svarade på frågan om hon var en bra förebild för unga tjejer. Det självklara svaret var ungefär att: Ja, det skulle jag nog säga att jag är. Jag röker inte, jag dricker inte direkt mycket, jag älskar skolan o har bra betyg, jag äter rätt, tränar osv. Så, jag har iaf ändrat uppfattning om tjejen. :)

Nu ska jag nog gå o sova. Ska upp till kl 04.45 inatt. ;) Damhandbollslandslaget spelar match mot Ungern. Får väl se om jag kommer upp då. ;) Men jag vill ! Ha ha.

Imorrn blir det la o bli klar me rummet, ev springa en sväng o sen tänkte jag dra ner till trafikskolan kanske.

Men nu, gonatt. :*
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback