Ett poäng

Det trevliga lilla laget Manchester United fick med sej hela 1 poäng mot Newcastle i premiären. :) Nice. ;P

BTW, OS.

Gick upp kl 6 imorse o kolla damerna, sämsta jag har sett på länge. 7-8 i halvtid. Målsnålt värre.

Sen har vi dom här två otroliga killarna, Michael Phelps och Usain Bolt. Unbelivable. Verkar som om endel tror att iaf Bolt är dopad. Men jag vägrar tro det, det finns inte, går inte. Jag kan helt enkelt inte tro att en jäla skön kille som skrattar sej igenom ett "stenhårt" 100 meters lopp, dansar före starten o bokstavligen flyger i mål. Det finns inte i min värld att killen fuskar. Aldrig. 

Likadant med Phelps, kan inte tro att killen är dopad heller. Det funkar helt enkelt inte det heller. Tänk om han kunde ha tävlat för Sverige, då hade vi ju iaf fått guldmedaljer.



UPDATE, medaljfronten

Rolf-Göran Bengtsson, SILVER
Starbåt (Fredrik&Anders?), BRONS
Anders tror jag han hette, det var killen med rätt inställning! Han kunde visst få vara lite sur över missat guld, helt lugnt, men iaf bli nöjd med medalj, även fast det "bara" var brons. Bra grabben (Y)

Ngn dag kommer en kortare "krönika" om att det är så typiskt svenskt o nöja sej med o bara gå till ne final. Somsagt, ngndag, ska bara tänka ut den bättre. ;)


Kisses :*
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback